Umíte si představit nějakou firmu, kterou by nikdo nedokázal nikde najít? Troufám si tvrdit, že ne, a pokud už si ji představit dokážete, pak si nedokážete představit aspoň to, jak by tato fungovala a jak by se měla uživit. Protože není-li kde firmu najít, jak by ji měli objevit zákazníci, bez nichž se nelze uživit, že? A nejsou to jenom zákazníci, kdo musí být schopni každou firmu najít, stejnou potřebu mají i dodavatelé, státní úřady a instituce, banky a jiní.

Takže každá firma potřebuje svoji adresu, kde ji lze objevit. A to znamená, že potřebuje sídlo firmy, které se právě na takové registrované adrese nalézá. Jen se sídlem může firma fungovat. Plus je navíc samozřejmé, že čím je takové firemní sídlo reprezentativnější a čím lepší je i místo, kde se toto vyskytuje, tím lépe. Protože by mohla nějaká pochybná adresa zbavit nadějí i ten podnik, který nabízí jenom to nejdůležitější a nejkvalitnější, cenově nejvýhodnější, prostě dokonalé.

firemní kancelář

Jenže s potřebou pořídit si firemní sídlo se potýká nejeden z podnikatelů. Naprostá většina soukromníků mívá relativně hluboko do kapsy, a ti si pak luxusní objekt na zvučné adrese dovolit nemohou. A přece si tito nebudou pořizovat něco, co by jim jinde dělalo ostudu!

Jenže co tedy s tím?

kancelář firmy

S tím se dá něco udělat. Je možné si pořídit i jenom takzvané virtuální sídlo. Tedy zaregistrovat si a provozovat svůj podnik v dokonale vypadajícím objektu někoho, kdo tu podnikatelům taková virtuální sídla nabízí. Sice to není prakticky totéž, jako je mít vlastní firemní sídlo, ale nevýhoda spočívající v tom, že tu má podnikatel jen svoji adresu a pár dalších nabízejících se služeb, je kompenzována dokonalým renomé za nízkou cenu. A právě proto je tolik lidí, kteří si zakládají a později i provozují svoji firmu v takovém virtuálním sídle. Je to určitě lepší než nepodnikat nebo mít sídlo, za které se člověk musí stydět.